Kako terminalno deprimirati nasprotnike in za to dobiti Mox Ruby
Mitja Luštrek


Prolog: Čari Staxa

Pred kakima dvema mesecema se je začelo šušljati, da se nam obeta Vintage tekmovanje s precejšnjimi nagradami. Kajpak sem si takoj začel meti roke, kajti moji moxi, Mishra's workshopi in druge polomljene karte so že komaj čakali, da si pretegnejo mišice. Če me spomni ne vara, sem do takrat z njimi uspel igrati vsega skupaj dvakrat, kar nekako ne upraviči naložbe vanje. Takoj sem se začel ozirati za kupčkom. Vedel sem, da hočem igrati nekaj z workshopi, ker se mi je zdelo neumno, da bi se mi štiri 200-dolarske karte dolgočasile v albumu. Ko sem jih kupil, sem imel v mislih Tools 'n' Tubbies (to je kupček, ki s pomočjo Survivala of the fittest in Goblin Welderjev v igro spravlja Juggernaute in podobne debele reči, obenem pa ima na voljo tudi orodjarno, kakršno premore večina kupčkov, zgrajenih okrog survivala). Vendar se TnT zadnje leto (sploh pa po prepovedi Trinisphere) ne igra več, ker ga nalomi vsak kombo, saj je TnT počasnejši in poleg tega komba ne more z ničemer učinkovito ovirati. Imel sem dve možnosti: Stax in kako bolj agresivno zadevo. Vsi agresivni kupčki z workshopi, ki sem jih našel na spletu, so se mi bodisi zdeli čudni (kar je malo posledica tega, da o Vintagu ne vem prav veliko, malo pa tega, da so prirejeni za ameriško metaigro, ki s slovensko nima kaj dosti opraviti) ali pa obupno občutljivi na Null rod. Ker poleg tega rad igram kontrolo (mnja, Jerajeva opazka na to temo, ki jo je zapisal v poročilu z zadnjega kranjskega tekmovanja v Legacyju, ni čisto iz trte izvita), sem se odločil za Stax. Brž sem se lotil nakupovanja manjkajočih kart (med njimi je bil omembe vreden le Mana crypt - poleg Black lotusa, ki je manjkajoč še naprej), nakar sem sestavil spodnji kupček (no, takrat je bil malo drugačen - tule objavljam končno različico, ki sem jo igral 9. 7. 2005 v Kranju):

Povprečno lep štart Staxa - nasprotnik brez permanentov, mi pa samo čakamo, da
a) se nasprotnik naveliča,
b) potegnemo Welderja, ne pozabimo na dejstvo, da Welder ni erratan z abilityjem Defender, in ga dvajsetkrat pošljemo v Red zone

3 Goblin Welder
1 Karn, Silver Golem
1 Triskelion
1 Sundering Titan

4 Sphere of Resistance
1 Trinisphere
3 Crucible of Worlds
3 Tangle Wire
4 Smokestack
3 Chalice of the Void

1 Vampiric Tutor
1 Demonic Tutor
1 Ancestral Recall
2 Thirst for Knowledge
1 Tinker
1 Crop Rotation
1 Balance
1 Memory Jar

1 Mox Emerald
1 Mox Jet
1 Mox Pearl
1 Mox Ruby
1 Mox Sapphire
1 Mana Crypt
1 Sol Ring
1 Mana Vault
4 Mishra's Workshop
4 City of Brass
4 Gemstone Mine
1 Glimmervoid
1 Tolarian Academy
1 Strip Mine
4 Wasteland

Sideboard
1 Razormane Masticore
3 Pyroclasm
1 Glacial Chasm
4 Seal of Cleansing
2 Ray of Revelation
2 Tormod's Crypt
1 Jester's Cap
1 Chalice of the Void

Cilj Staxa je doseči, da nasprotnik ne bi imel dovolj mane, da bi karkoli igral - bodisi zaradi pomanjkanja zemelj ali pa zaradi podražitve vseh urokov z eno od sfer (najraje pa zaradi srečne kombinacije obeh dejavnikov). Če kaj že igra (čemur se na začetku pogosto ni moč ogniti), pa Smokestack poskrbi, da zadeva ne dela škode predolgo. Odlika Staxa je, da dobro deluje proti več ali manj vsem kupčkom, saj pač vsi hočejo igrati uroke in na mizi imeti kak permanent. Njegova šibkost pa je, da nasprotnika, ki na mizo spravi nadlogo, kakršna je denimo Goblin lackey, težko dohaja - lackeya v prvi potezi pogosto sploh ne dohaja, če ga ne uspe prav hitro pokončati, za kar pa nima na voljo ravno veliko orodij. No, pa med odlike je treba šteti tudi to, da ima v naših krajih marsikateri nasprotnik precej slabo predstavo o tem, s čim se spopada, ker Staxa v akciji nima ravno pogosto prilike videti. Bi si pa predstavljal, da zadeva ni posebej zabavna za igralca na drugi strani mize. O tem priča dejstvo, da se v precejšnjem številu iger dotični iz obupa preda in ga sploh ni treba dejansko pokončati. <zloben krohot/>

Z gornjo sestavo kupčka sem dokaj zadovoljen, edino Memory jar, ki je sicer nadvse polomljen, a prepočasen, bi najbrž moral zamenjati s četrtim Tangle wirejem. Je že res, da sem v dolgi igri bistveno bolj vesel Jara, ampak dolge igre so dolge navadno zato, ker nasprotnika pravočasno onemogočim, Wire pa pomaga v najbolj kritičnih začetnih potezah.

Prvi akt: Vaja na Hrvatih

Pred dobrim mesecem se je olorin_hr (forumski vzdevek) odločil v Zagrebu organizirati Vintage tekmovanje s 10 proksiji, kjer naj bi bil za prvo nagrado unlimited Black lotus, beta Mox sapphire ali beta Timetwister (odvisno od udeležbe). Finžgar, Jeraj, Radej in jaz smo se odločili poizkusiti srečo, in ko sem v četrtek pred tekmovanjem na FNMju v Kranju vse nalomil, sem se poln optimizma podal v Zagreb. Udeležba je bila precej borna (okrog 15 ljudi - točnega števila se ne spomnim), vendar je bilo tekmovanje prav prijetno in zasesti mi je uspelo četrto mesto (Jeraj je bil peti do osmi, ostala dva naša pa se nista uvrstila med prvih osem). Zmagal je Saša Zorc s Salvager Oathom in si prislužil Timetwister.

2. 7. 2005 je bilo v Zagrebu iste vrste tekmovanje kot v Kranju teden kasneje (namreč za Mox, v zagrebškem primeru Pearl), in ker sta dve priložnosti za mox boljši od ene, se je iz Slovenije odpravila kar devetčlanska ekipa. Veteranom prvega pohoda so se pridružili Dolenc, Mohorič, Robič, Slavec in Žagar. Na vadbenem FNMju mi je tokrat šlo slabše - premlatili so me Kunčičevi elfi, pa Finžgarjev Oath mi je tudi delal preglavice (enkrat za spremembo je Finžgar vlekel več Oathov in manj Darksteel Colossusov, kar zanj sicer ni značilno), vendar sem se vseeno neustrašno podal nad sosede. Ker bo s popisovanjem kranjskega tekmovanja čisto dovolj dela in ker je poročilo z zagrebškega napovedal Jeraj (če si je morda premislil, sem ga zdajle zafrknil <privoščljivo hahljanje/>) (ni si premislil in je svoje vtise z obeh turnirjev popisal v temle reportu -Martin), bom kratek.

V švicarskem delu tekmovanja me je porazil edino Zorc, ki je spet strašil z Oathom. Tokrat ni igral s salvagerji, ker ni imel Black lotusa. To sem izvedel potem, ko mi je v prvi igri v prvi potezi igral Oath (kot ponavadi - človek ima nazarenski krompir) in edino, kar sem lahko naredil, je bilo, da sem igral Chalice of the void za nič (proti lotusu) in ena (proti Pyrite spellbomb). No, proti Cognivorju to dvoje ni kaj prida pomagalo. Drugo igro je odločil met kovanca, ker je Zorc vse karte pooathal v grob in si s Krosan reclamationom v knjižnico zamešal Time walk in še nekaj. Če bi povlekel time walk, bi zmagal, če ga ne bi, bi pa po zaslugi para Smokestackov ostal brez permanentov. Povlekel je kajpada Time walk.

Drugi omembe vreden dogodek je bil dvoboj z Gedom (forumski vzdevek). Možak je igral Meandeck Gifts - in to s črnorobo močjo! Prvo igro sem zmagal, v drugi je pa z mnogo truda in po kar nekaj mojih kozlarijah, od katerih je bila poglavitna ta, da sem spregledal, da mu življenja odžira tapan Mana vault - če bi bil to videl, bi ga bil pokončal z Welderjem - zmagal on. Oziroma je imel možnost zmagati, pa je bil skrajno kul in mi je igro predal, ker se je čas iztekel in z izenačenim rezultatov nihče od naju ne bi prišel med prvih osem (oba sva imela po en poraz in en izenačen rezultat - jaz sem ga dobil proti še enemu Oathu), imel pa sem boljše razenačevalce (znane tudi kot tiebreakerje).

No, na koncu sem se kot eden izmed petih Slovencev uvrstil med prvih osem. Fortuna, prasica nemarna, mi je kot prvega nasprotnika namenila Zorca (v resnici je bil kriv DCI reporter, vendar to slabše zveni). Zorc je spet vlekel odlično in me gladko porazil. Saj nič ne dvomim, da je človek dober, pa tudi nekoliko nestandarden a odličen kupček je igral, vendar je v igrah, ki sem jim bil priča, imel take karte, da bi bil skoraj ne mogel izgubiti. Na koncu si je tudi priboril mox, drugi je bil pa Žagar. Slava obema.

Splošen vtis je bil tudi tokrat dober. Sploh so hrvaški magicaši kul - moram reči, da sem imel slabše izkušnje z njihovimi turističnimi delavci, kot z igralci magica, čeprav je prvim služba poskrbeti, da se počutim dobrodošel, drugim sem pa konkurenca.

It's a keeper. 500-dolarske hande, ups, liste se vedno obdrži :)

Drugi akt: Osvojitev moxa

Ker mi je v Zagrebu Oath nagnal strah v kosti (se pozna pri sideboardu) in ker sem pričakoval, da se bo igralo veliko kreatur, sem nekaj časa razmišljal, da bi igral Oath. Hotel sem ga preizkusiti na vadbenem FNMju, ki nam ga je spet naklonil Bračič, vendar je naneslo, da ga nisem imel časa sestaviti. No, potem sem bil s Staxom na FNMju neporažen, tako da ni bilo več nobenega dvoma, kaj bom igral v soboto.

Antonič je zagrozil, da bo zelo strogo pazil, da ne bi kdo imel označenih ovitkov, zato sem si pred tekmovanjem hotel omisliti nove. Isto so sicer napovedali že za zagrebško tekmovanje teden prej, zato sem jih takrat šel kupit v Črno luknjo, a se je to izkazalo za povsem nepotrebno, saj sem na tekmovanju denimo igral proti nekomu, čigar ovitki bi bili zanimivi za kakega mikrobiologa, pa ni imel nobenih težav. Za povrh so se ti ovitki iz Črne luknje izkazali za skrajno bedne, ker so se med mešanjem neprestano zatikali. No, vseeno sem Antoniča vzel resno in sem šel poizkusit srečo še k Goblinu. Tam sem našel ene izredno lične, vendar niso bili enobarvni, tako da niso poželi Antoničevega odobravanja. Na koncu mi je Antonič sam prodal paket dragon shieldov, ki so sicer kakovostni, vendar meni nevšečne zelene barve. No, delovali so.

Ko sem v soboto zjutraj prispel v Kranj, je bilo tam že precej ljudi - med njimi tudi pet Hrvatov. Antonič mi je dal ovitke, nakar sem se nemudoma lotil preoblačenja kupčka. Ker so me pri tem ves čas motili ljudje, ki so si hodili izposojat karte, sem končal ravno, ko bi se bilo tekmovanje moralo začeti. Vendar se ni, ker je tiskalnik za tiskanje, hm, parjenj odpovedal pokorščino. No, skupnimi močmi smo ga ugnali v kozji rog, tako da se je veliki dogodek lahko pričel.


Prvi krog: Damir Jazvić, čudežna rast ali nekaj podobnega (prevod imena kupčka v razumljivejšo angleščino bralcu prepuščam za vajo)

Iz imena to ni bilo očitno, ker je bil ć natisnjen kot a ali nekaj takega, vendar sem brž ugotovil, da je Damir eden od Hrvatov. Videti je bil nekam čemeren, kar bi utegnila biti posledica tega, da so se sosedje v naše kraje pripeljali z vlakom ponoči in niso bili najbolj prespani. (jap, po noči brez spanca zna biti človek zjutraj kar "nekam čemeren" :) -Martin)

V prvi igri Damir igra Meddling maga in prepove Tangle wire. Kasneje mi zaupa, da so mu sopotniki rekli, naj izbere Smokestack, vendar se ni mogel spomniti imena. Jaz sicer nisem preveč srečen, ker v roki držim ravno Tangle wire, vendar mage ne pomeni ravno nemudne smrti, saj nima družbe, ker imam na mizi Trinishpere in se Damir ne upa zatapati. Nato potegnem dva Smokestacka, od katerih prvega protiuroči, drugi pa pristane na mizi. Igra še Quirion dryad, ki pa jo neusmiljeno zakolje Triskelion. Na tej točki Damir obupa in lotiva se druge igre.

V drugi igri igram zgodnji Sphere of resistance, Damir pa mane nima ravno na pretek (tu ima nekaj zaslug tudi moj Strip mine), tako da ne more igrati ničesar. Enkrat sicer poizkusi z Gushom pridelati dodatno mano, vendar pozabi, da je tudi alternativna cena Gusha eno mano dražja, tako da se mu račun ne izide. Njegovo usodo zapečati Crucible of worlds, ki je skupaj s Strip minom v grobu in sphere na mizi poguben.

1-0-0


Drugi krog: Đuro Nikolić, ajvarjasti viharni kombo (Đuro mi je pojasnil, da je ajvar oznaka za kupčke domače izdelave.)

Đuro me je nalomil že na prvem tekmovanju v Zagrebu, kjer je igral The Perfect Storm (ali nekaj podobno neokusnega). Nasploh rad igra kombo in je obžaloval, da je na drugem zagrebškem tekmovanju poizkusil srečo z Oathom (tudi takrat sem igral z njim in sicer z neodločenim rezultatom).

V prvi igri Đuro v prvi potezi igra Helm of awakening, kar štejem za slab znak. Jaz igram Welderja, on pa Tinker za Colossusa, nakar z Yawgmoth's willom izprazni grob, da mu ne bi Colossusa odweldal iz igre. Enkrat udrihne po meni, nato pa igram Tinker za Sundering titana in ga podstavim. Že pred tem sem igral Smokestack, tako da Đuru še ob pravem času zmanjka zemelj za žrtvovanje in je prisiljen žrtvovati nek artefakt, ki ga brž zamenjam za Colossusa. Vendar imam zelo malo življenja, tako da me pokončajo Tendrils of agony.

Tudi v drugi igri me pozdravi Helm of awakening. Tokrat Đuro spektakularno s Channelom igra Colossusa. Iz zagate me spravi Welder in ker po Channelu Đuro ni ravno najboljšega zdravja, kmalu podleže.

V tretji igri se spet takoj znajde na mizi Helm of awakening (da bi ga zlodej). Jaz se branim s Sphere of resistance, vendar ima Đuro Necropotence, ki mu poišče Hurkyl's recall. Čas se tu nekje izteče in ostane nama še pet dodatnih potez. Jaz ga v njih ne morem pokončati, ker sem bil zaradi Wheel of fortune primoran odvreči Karna in Triskeliona, tako da spet igram sphere, ki se ji pridruži še eden. Đuro ima drugi Hurkyl's recall, nakar me poizkusi ukombomoriti, vendar mu spodleti. Zaradi opeklin z mano stori bridko smrt.

2-0-0


Tretji krog: Daniel Sheppard, prehrambenoverižni goblini

Raznovrstne gobline sem na preteklih Vintage tekmovanjih zmagoval, tako da tole načeloma ne bi smel biti problem. Vendar ...

V prvi igri imam v začetnem listu (če ne veste, kartam v roki se po slovensko reče list - jaz sem to ugotovil, ko sem pisal diplomsko nalogo o računalniškem igranju iger s kartami - in ne, ni bila o magicu) dva Chalica of the void in dovolj mane, da bi lahko prvega v prvi potezi igral za ena in drugega v drugi za dva. Nerodno pa je, da drugih groženj nimam in da pojma nimam, kaj Daniel igra (posledično pa tudi ne, ali bi bil par Chalicov za ena in dva proti njemu dober). Zato se odločim za mulligan. Drugi list ni prav spektakularen. Najprej si z Danielom malo wastava zemlje, jaz igram dva Sphere of resistance, vendar on igra Sol ring, kar mu da dovolj mane, da na mizo spravi kup goblinov. Igram Triskeliona in Welderja, vendar je prepozno, posebej, ker mi Triskeliona pokonča z Gempalm incineratorjem.

V drugi igri začnem s Trinishpere, ki mu sledi Vampiric tutor za Smokestack in seveda tudi Smokestack sam, vendar ima Daniel spet ogromno mane (poleg Sol ringa igra se Ancient tomb - edinega v kupčku), ki jo porabi za Siege-gang commanderja. Tega Smokestack ne dohaja, tako da tragično preminem. Glede na to, da sem igral Vampiric tutor, sem se potem spraševal, ali bi bil lahko šel iskat kaj boljšega, ampak mislim, da je bil Smokestack kar prava izbira. V retrospektivi že lahko rečem, da bi bil Pyroclasm ali Balance boljši, vendar je Smokestack bolj dokončna rešitev in v običajnih okoliščinah bi najbrž zadoščal.

2-1-0


Četrti krog: Anže Premrl, goblini kar tako

V tem dvoboju sem bil precej prepričan, da Anže ni imel prav jasne predstave, kaj od mojega kupčka pričakovati. Sicer je vprašanje, kolikšna prednost je to bila, posebej, ker so goblini dokaj enostaven kupček, škodilo pa gotovo ni.

Prvo igro začne Anže, in sicer na skrajno neprijeten način: z Goblin lackeyem. Jaz sicer v prvi potezi igram Trinishpere, vendar mi to bore malo pomaga. Malenkost ga sicer upočasni, a me vseeno pregazi.

Drugo začnem jaz in spet v prvi potezi igram Trinishpere, ki tokrat dosti bolj zaleže. Sledi ji Smokestack, tako da Anže sploh ne pride do dovolj mane, da bi lahko karkoli igral. Sundering titan naredi njegovemu trpljenju konec.

Tretjo igro igram zgodnji Smokestack, Anže zemelj nima ravno na pretek, tako da Razormane masticore hitro opravi z enim ali dvema goblinoma, ki ju uspe igrati, potem pa še z njim. Tokrat mislim, da je bilo sploh prvič, da sem igral masticora, čeprav sem ga imel v sideboardu že dolgo. Rezultat je bil kar zadovoljiv, je pa vprašanje, kako bi se obnesel, če Anžeta ne bi moril že Smokestack.

3-1-0


Peti krog: Aljaž Osojnik, zaprisega druidov

V prvi igri mu brž stripnem prvo zemljo in kmalu zatem igram Crucible of worlds. Mislim, da sploh nikoli ni imel mane za Oath, čeprav ga je imel v roki. Ko igram Tinker za Trinishpere, preda, saj nima možnosti, da bi sploh še kaj igral.

Tudi v drugi igri se ga poizkusim lotiti s Crucible, vendar ima protiurok. Takisto protiuroči Seal of cleansing, nakar igra Oath. Toda jaz imam v roki Ray of revelation, ki mi ga niti ni treba flashbackati. Kmalu zatem igram Tinker za Sundering titana, ki v družbi tokenov Forbidden orcharda premikasti Aljaža (po tem, ko ga seveda prikrajša za par zemelj).

4-1-0


Šesti krog: Njegomir Maniša, prehrambenoverižni goblini

Njegomir bi rad remiziral. Jaz bi kajpak tudi rad remiziral, kajti čeprav sem Njegomira v Zagrebu premagal, se vedno lahko kaj zalomi in raje ne bi izzival usode. Pri tem se spomnim na začetke moje magicaške kariere, ko mi je Mikko (za mlajše bralce: to je nek pri nas živeči Finec, ki se je udejstvoval predvsem kot sodnik in je slovel po svoji zateženosti) na nekem tekmovanju svetoval, naj z njim remiziram, zaradi česar se potem nisem uvrstil med prvih osem, on - falot - se pa seveda je. Po temeljitem razmisleku si z Njegomirom vendarle seževa v roke.

4-1-1 Uvrstim se med prvih osem. Juhej!


Finalisti kranjskega turnirja. Z leve: Luštrek, Jeraj, Mohorič (skrit za Jerajem), Maniša. Z desne: Cvetkovič, Sheppard, Finžgar, Rus.

Četrtfinale: Marko Cvetković, modro-zelena norost

Hecna reč: tole je četrti Hrvat od petih, s katerim sem se srečal (OK, Maniša ne šteje čisto, ker nisva igrala, ampak vseeno ...).

Kaj se je dogajalo v prvi igri, se ne spomnim. Moji zapiski pravijo, da sta nastopala Sphere of resistance in Smokestack, pa očitno mi je neka Basking rootwalla skušala storiti silo, vendar ji je prav tako očitno spodletelo.

V drugi igri igram Chalice of the void za dve, Marko pa posledično ne igra prav dosti reči. Sicer me malce mori z Back to basics, vendar na mizo spravim Karna in s Tangle wireom poskrbim, da ga Marko pri napadanju ne bi preveč oviral. Karn Marka neusmiljeno pretepe.


Polfinale: Aleš Jeraj, modro-zelena norost

Aleševa norost je bila mnogo bolj fancy od Cvetkovićeve, ker je vsebovala Bazaar of baghdad, pa tudi Elvish spirit guidi so bili izviren dodatek. O njih bo še tekla beseda.

Aleš mulligana na pet. Tudi jaz nimam prav spektakularnega začetnega lista, vendar je od petkartnega bržkone boljši. Igram Welderja in ko ima Aleš na mizi en island, en forest in dva Tropical islanda, spravim v igro Sundering titana in ga brž zaweldam iz igre, kar ime nadvse poguben vpliv na Aleševe zemlje. Ko se titan vrne iz groba, pokaže, da zna podobno pogubno vplivati tudi na Aleša samega.

V drugi igri Aleš igra najbolj zoprno karto, kar jih je proti Staxu sploh možno: Energy flux. Ko pridem na potezo, med upkeepom obupno telovadim s postavljanjem Energy fluxovega in Tangle wireovih učinkov na sklad, da bi v igri obdržal vsaj en odtapan mox. Ko mi končno uspe, ne potegnem nič pamentega in naslednjo potezo gre rakom žvižgat še mox. Poizkusim se rešiti s Tinkerjem, najbrž za nekaj, kar bi Aleša čim hitreje pokončalo, recimo za Sundering titana, ampak ga Aleš tako ali tako protiuroči. Isto stori še s Sealom of cleansing, potlej pa je z menoj počasi konec.

V tretji igri igram zgoden Smokestack, na mizi pa imam tudi Crucible of the worlds, tako da si lahko privoščim Smokestack celo igro obdržati na enem števcu. Dodatno Aleša ovira še Trinishpere. Kljub temu se ne da in res mu uspe z enim islandom in dvema Elvish spirit guidoma zaigrati Energy flux. Toda jaz imam v roki Ray of revelation, tako da je njegov junaški napor brezuspešen. Po začetnem štihljanju z Welderjem (po bridki izkušnji iz Zagreba sem se naučil, da mali spak lahko tudi napada) igro zaključi Sundering titan.


Tinetu je v drugi igri skorajda uspelo preobrniti igro v svojo korist.

Finale: Tine Rus, modro-bela kontrola

V prvi igri v prvi potezi igram Smokestack, pri čemer mi celo ena mana ostane za morebitni Tinetov Force spike. Tine se hitro preda.

V drugi igri v prvi potezi namesto Smokestacka igram Trinishpere, saj imam tokrat na voljo 'le' štiri mane in se še vedno bojim force spikov. Tine ga tudi zares ima, poleg njega pa še Daze, tako da gre Trinishpere v grob. V drugi potezi potlej igram Smokestack, vendar mi ga Tine vrne v roko, še preden bi moral kaj žrtvovati. Igram Vampiric tutor in najprej nameravam poiskati Crucible of worlds(v grobu sem namreč že imel Strip mine), potem pa po zapletenem razmisleku, ki se ga ne spomnim več, ampak močno sumim, da ni bil kaj prida, zaključim, da bi bilo bolje vzeti še en Smokestack. Enega nato igram in Tine ge ne protiuroči. Pač pa najprej odigra Back to basics in Pithing needle na Welderja, nato pa še skrajno neugodni Nevinyrral's disk. Tačas jaz na mizo spravim Triskeliona in napadam. Znajdem se v nezavidljivem položajo, ko moram Smokestacku žrtvovati tri permanente od štirih, jasno pa je, da moram ohraniti Triskeliona ali Smokestack (in ne zemlje, ki bi preživela proženje diska), sicer Tine diska ne bo sprožil in bom ne le ostal skoraj brez permenentov, marveč se niti ne bom znebil grožnje diska. Odločim se, da obdržim Triskeliona, ker upam, da bo Tine disk sprožil med napadom, tako da bom lahko še isto potezo kaj igral. To se tudi zgodi (kasneje jih je Tine slišal od Šubica, češ da bi bil moral počakati na konec poteze), jaz pa igram zemljo in Mana vault. Naslednjo potezo je na vrsti drugi Smokestack, sledi pa mu še Tinker za Karna (glede na to, da je bil Tine ravno na sedem življenja, bi bil bolj prikladen Sundering titan, vendar sem ga izsideboardal, ker v prvi igri plainsov sploh nisem videl, proti enobarvnim kupčkom pa ni prav sijajen). Zdaj imam poleg Karna dve zemlji in Smokestack z enim števcem, tako da mi Tine v prizadevanju, da ne bi mogel oživiti Smokestacka, wastne eno od zemelj. Drugo žrtvujem Smokestacku (ne morem je uporabiti, ker je Gemstone mine z enim števcem), k sreči pa potegnem še eno, tako da Karn in Smokestack zaključita igro.

Mox je torej moj! Priznati je treba, da med drugim po zaslugi precejšnjega majzanja v finalu, ampak ga vzamem tudi tako. Ostalo pobere Tine, saj sva se pred dvobojem zmenila, da razen Moxa vse nagrade pripadejo drugouvrščenemu. Robič naredi še nekaj fotk, ostali tekmovalci nama čestitajo, nato pa se izmučen odpravim domov - lizavši eno od lizik, ki ju je za finalista prispeval Radej.


Čestitke!

Epilog (ki je brez podnaslova)

Upal bi si trditi, da sem v zadnjih dveh mesecih odigral toliko Vintaga, da sem malo občutka zanj dobil. Čeravno se ne zmaguje kar rutinsko v prvi potezi, kot se mi zdi, da si nekateri predstavljajo (ali pa so vsaj si, dokler si niso v Kranju ogledali, kako stvari res stojijo), je treba reči, da je format nemarno hiter in met kovanca precej pomemben. Vseeno pa se mi zdi dokaj zabaven, ker je pač kul občasno početi polomljene reči. Sicer mi je Legacy še vedno malček bolj všeč, ker je nekoliko bolj umirjen in je sreča manj pomembna, ampak upam, da se bodo Vintage tekmovanja pri nas še organizirala. Po možnosti s proksiji, recimo 10, da ima več ljudi možnost narediti tekmovalen kupček.


Slava jim

* Bračič, ker je organiziral odlično tekmovanje in ker tudi sicer zgledno skrbi za magic v Kranju, ter Antonič, ker sodi, kot se šika.
* Slovenski magicaši, ker so prišli v solidnem številu - fantje, tile starejši formati so kul, tudi če v igri ni moxa, tako da pridite še kdaj.
* Hrvaški magicaši, ker so fejst pobje in ker se jim je ljubilo priti v Kranj.
* WotC, ker so pošteno razvezali mošnjiček za nagrade.

Bes jih lopi

* Zagrebparking, ker je me oglobil zaradi napačnega parkiranja - k sreči je bila kazen majhna.
* Nova Ljubljanska banka, kamor sem šel plačat kazen (da mi ne bi slučajno ob prihodnjem obisku Zagreba denimo avta odpeljal pajek), ker so mi barabe kapitalistične zaračunale provizijo večjo od kazni - in to je bila znižana cena, ker sem njihova stranka <škripanje z zobmi/>.
* Črna luknja in Pri Goblinu, ker imata zanikrno ponudbo ovitkov za karte.
* Travar, ker je neumorno težil po forumu, kako nam bodo Hrvatje pobrali vse nagrade (in ker tudi sicer s svojim travarjevstvom nekoliko pretirava).

---
[komentiraj / beri o prispevku]

[nazaj na vrh]

Za pravilen ogled te strani priporočamo Microsoft Internet Explorer 5.0 ali novejšo različico.
Wizards of the Coast ®, Magic: The Gathering ®, imena, besedilo in slike kart so © Wizards of the Coast, Inc. Vzorci, imena, besedila in slike kart so uporabljeni izključno v informativne namene.
Vsa druga vsebina in izdelana grafika je © 2000, 2001 Fantasy Slovenija. Peace.